Känns som en del kategorier är överflödiga... Men det kanske beror mer på att de som kan de kategorierna fortfarande är tysta... KOM IGEN VÄSNAS LITE!!!
Det finns en del tunga medlemmar som är otroligt duktiga men inte skriver något.
Jag kan t.ex. komma på fyra av Autodesks duktigaste programmerare... Och som ligger inne med kunskap som jag avundas. Bl.a. den ende person som jag mött som jag skulle våga påstå kan C++ fullt ut.
Brukar för övrigt använda det som kuggfråga mot andra programmerare: "Kan du C++ fullt ut?"
Dom som svarar ja brukar jag inte lyssna mer på...
Men, vi har som sagt en medlem som jag går i god för att han faktiskt kan det. (Jävla svart magi hans kod...)
Hmm... SirGustav ligger i och för sig bra till där också... Det jag sett av honom iaf.
Nåja nu blev jag lite off topic... Sen funderar jag på att öppna upp forumet för alla. Dvs. man behöver inte bli inbjuden.
Men, ingen fara! Tanken är att ha en forumskategori för alla som inte är inbjudna, och det är enbart där dom kan skriva.
Dom skulle inte heller få tillgång till den inofficiella kategorin.
Problemet är väl att man då får räkna med spam i den kategorin... Jag har redan spärrat en del spam i och med att jag måste godkänna alla registreringar.
Responser?