CodeMasterMike skrev:Jösses. Du håller dig upptagen. Vad är det för bok som du skriver på?
Som sagt, jag är inte så bra på att slutföra mina hobbyprojekt

Jobbar på dom för att jag tycker det är kul, och när det inte är kul, så jobbar jag inte på dom.
På så sätt så kan jag ha ganska många projekt igång samtidigt, och hoppar rätt mycket emellan dom, beroende på om jag har några bra idéer för det för stunden.
För åtta år sen, så fick jag idén till en historia, som jag insåg kunde bli till en bok som jag själv skulle vilja läsa. En historia som var riktigt rolig att fundera och fantisera omkring. Så jag bestämde mig för att försöka skriva ned den.
Men, jag är ingen författare, och har otroligt mycket att lära mig kring att skriva historier så att dom blir intressanta att läsa... Jag slogs rätt fort av hur svårt det faktiskt är att skriva på ett sätt som lockar läsaren.
Så, jag har vid sex omgångar hittills skrivit rätt långt in i historien, för att sedan förkasta allting och börja om.
Fast jag lär mig oerhört mycket på det hela.
Så nu har jag återigen börjat om med en ny angreppsvinkel på det hela, och hoppas kunna nå längre denna gången

Jag har några gånger haft den galna idén om att skriva en hel bok, och sedan *inte* ge ut den. Utan behålla den för mig själv som ett manus till ett äventyrsspel. En slags designbibel m.a.o.